Birželio 14 d. „Krizių įveikimo centro“ savanoriams ir darbuotojams vyko mokymai „Kaip konsultuoti telefonu savižudybės krizėje esančius klientus“. Asmenys į „Krizių įveikimo centrą“ dėl savižudybės krizės kreipiasi gana dažnai. Vidutiniškai kasmet „Krizių įveikimo centro“ savanoriai suteikia apie 2000 konsultacijų, o iš besikreipusių žmonių apie 20 proc. iškelia savižudybės temą.
Telefonu dėl bandymo nusižudyti, minčių apie savižudybę, dėl artimojo nusižudymo ar bandymo žudytis kreipiamasi rečiau, todėl savanoriams ir darbuotojams buvo svarbu pagilinti žinias, kuo skiriasi konsultavimas gyvai, nuotoliu ir telefonu, į ką svarbu atkreipti, kai pašnekovas yra kitame ragelio gale.
„Savižudybių tema yra viena skaudžiausių, tiek žmogui galvojančiam apie savižudybę, tiek nusižudžiusiojo artimajam, tiek specialistui, teikiančiam pagalba psichologinę krizę išgyvenančiam žmogui. Dėl to, labai svarbu šią temą kalbėtis, dalintis patirtimi, palaikyti vieniem kitus. Esu dėkinga, kad atsiranda galimybių susitikti su kolegomis, apsikeisti patirtimi ir atsišviežinti žinias bei įgūdžius“, – per mokymus kalbėjo mokymų lektorė psichologė Tatjana Veromej.
Šie mokymai sustiprino savanorių krizinio konsultavimo kompetencijas konsultuojant savižudybės krizėje esančius asmenis telefonu. Finansavimą mokymams skyrė LR Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai pagal „Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo priemones programą“.