„Krizių įveikimo centras“ ieško administratorės (-iaus)

2019.06.20

„Krizių įveikimo centras“ – profesinės savanorystės pagrindu veikianti organizacija, kurioje psichologai, psichoterapeutai ir krizių įveikimo specialistai teikia skubią psichologinę pagalbą sudėtingas gyvenimo situacijas išgyvenantiems žmonėms. Šiuo metu ieškome administratorės (-iaus).

Darbo pobūdis

  • Dokumentacijos tvarkymas ir informacijos sisteminimas;
  • Su projektais susijusių dokumentų ruošimas, ataskaitų tvarkymas;
  • Pirminė buhalterinė apskaita (PVM sąskaitų faktūrų išrašymas, kasos pajamų orderiai, bankinių mokėjimo pavedimų formavimas, biuro kasos tvarkymas);
  • Pagalba organizacijos direktoriui ir projektų vadovams.

Reikalavimai

  • Gebėjimas savarankiškai planuoti ir įgyvendinti savo veiklą;
  • Gebėjimai dirbti komandoje;
  • Puikus raštvedybos ir darbo kompiuteriu (ypač Excel programa) išmanymas;
  • Geri savo ir kitų darbo organizavimo įgūdžiai;
  • Puikios lietuvių žinios, gebėjimas bendrauti užsienio kalba;
  • Atidumas ir kruopštumas atliekant to reikalaujančias užduotis;
  • Administracinio darbo patirtis – privalumas.

Mes jums siūlome

  • Darbą organizacijoje, kuri jau daugiau nei 10 metų padeda žmonėms išgyventi emociškai skaudžius įvykius;
  • Draugišką ir palaikančią komandą;
  • Lankstų darbo grafiką;
  • Prasmingą darbą ir profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Galimybę mokytis projektų valdymo bei koordinavimo.

Jeigu žinai, kad savo darbu nori prisidėti prie prasmingos „Krizių įveikimo centro“ veiklos, laukiame Tavo CV ir motyvacinio laiško su nuoroda „Administratorė (-ius)“ el. paštu kristina@krizesiveikimas.lt iki 2019 m. birželio 26 d. Telefonas 866522188.

DĖMESIO: atsiųstų CV be motyvacinio laiško nesvarstome.

Į tolesnį etapą kviečiami kandidatai bus informuoti. Konfidencialumą garantuojame.