Krizių įveikimo centras ieško administratorės (-iaus)

2019.09.24

„Krizių įveikimo centras“ – profesinės savanorystės pagrindu veikianti organizacija, kurioje psichologai, psichoterapeutai ir krizių įveikimo specialistai teikia skubią psichologinę pagalbą sudėtingas gyvenimo situacijas išgyvenantiems žmonėms. Šiuo metu ieškome administratorės (-iaus) dirbti pilnu etatu. Darbo užmokestis (neto) – 500 eurų.

Darbo pobūdis:
● Dokumentacijos tvarkymas ir informacijos sisteminimas;
● Su projektais susijusių dokumentų ruošimas, ataskaitų tvarkymas;
● Pirminė buhalterinė apskaita (PVM sąskaitų faktūrų išrašymas, kasos pajamų orderiai, bankinių mokėjimo pavedimų formavimas, biuro kasos tvarkymas);
● Pagalba organizacijos direktoriui ir projektų vadovams.

Reikalavimai:
● Gebėjimas savarankiškai planuoti ir įgyvendinti savo veiklą;
● Gebėjimai dirbti komandoje;
● Puikus raštvedybos ir darbo kompiuteriu (ypač Excel programa) išmanymas;
● Geri savo ir kitų darbo organizavimo įgūdžiai;
● Puikios lietuvių žinios, gebėjimas bendrauti užsienio kalba;
● Atidumas ir kruopštumas atliekant to reikalaujančias užduotis;
● Administracinio darbo patirtis – privalumas.

Mes jums siūlome:
● Darbą organizacijoje, kuri jau daugiau nei 10 metų padeda žmonėms išgyventi emociškai skaudžius įvykius;
● Draugišką ir palaikančią komandą;
● Lankstų darbo grafiką;
● Prasmingą darbą ir profesinio tobulėjimo galimybes;
● Galimybę mokytis projektų valdymo bei koordinavimo.

Jeigu žinai, kad savo darbu nori prisidėti prie prasmingos „Krizių įveikimo centro“ veiklos, laukiame Tavo CV ir motyvacinio laiško su nuoroda „Administratorė (-ius)“ el. paštu kristina@krizesiveikimas.lt iki 2019 m. spalio 27 d.
DĖMESIO: atsiųstų CV be motyvacinio laiško nesvarstome.

Į tolesnį etapą kviečiami kandidatai bus informuoti. Konfidencialumą garantuojame.